10.28.2011

Fires de Sant Narcís


Durant els darrers anys les meves responsabilitats m’han impedit gaudir plenament de les nostres fires, aquest any passarà tot el contrari: ser a Girona durant la campany fa que fi pugui viure les Fires de Sant Narcís plenament. A més a més, aquests dies ho faré també com a candidat del meu partit a Girona. Ja puc sentir l’olor de castanyes pujant fins al balcó de casa. Les veus dels nens i nenes que empenyen a pares, oncles i avis cap als llums pampalluguejants de les atraccions. Tinc ganes d'anar a la fira de mostres, que aquest any celebrarà les seves noces d’or. Potser trobaré el dia 1, passejant entre les parades dels brocanters, l’objecte ideal per la prestatgeria que vaig penjar a l’estiu al menjador. El que faré segur és una visita a Sant Narcís, tot esperant que em guardi en aquest repte que ara he assumit. Bones fires a tots i totes!

1 comentario:

Joaquim Bonaventura i Ayats dijo...

de tota manera, el póster de les Fires d'aquest any és lleig; ni l'autor l'ha sabut explicar.

Bé, que passis bones Fires i que vagi molt bé aquets dies de campanya, ja ens veurem.