11.07.2008

ADRIANA CALCANHOTTO. AUDITORI DE GIRONA 6 DE NOVEMBRE. FICO ASSIM SEM VOCE



Meravellós el concert d'ahir a l'auditori d' adriana calcanhotto, programat en el festival temporada alta. És un somni que difícilment em podia imaginar, quan treballavem a l'ajuntament per aquest fantàstic equipament municipal, que algún dia sentiría alguns dels meus referents musicals a Girona i a l'auditori. Calcanhotto és un d'aquests referents, forma part de la banda sonora de la meva vida. Des de que vaig sentir per primera vegada a l'estiu de l'any 2.000 "Imverno", Calcanhotto es va convertir en una de les meves vocalistes preferides i darrera d'ella les millors veus de la nova MPB brasilera: Marisa monte, ana carolina...

El concert d'ahir va ser increible, i Calcanhotto ens va regalar fins i tot una versió d'una cançó de maria del mar bonet en un preciós català, i la seva versió del Resistiré del Duo dinámico. Calcanhotto va mostrar sensibilitat amb la nostra llengua, i a més de presentar el seu nou disc mare, va repasar alguns dels seus grans éxits como devolvame o Fico assim sem voce...

CONFIDENCIAL.- Gràcies a David Ibánez, un dels artífex de la cuidada selecció musical de l'Auditori, vaig poder conèixer després del concert a l'Adriana. Va estar encantadora, em va signar alguns dels seus àlbums... en català!, i va prometre'm que avui al concert de Barcelona al Palau de la música...sí que " em regalaria " el "imverno" que no va interpretar a Girona.

6 comentarios:

Franesco dijo...

¿Pero a ti te gustan las canciones o la cantante, compañero? Porque esto y AC/DC casa mal...

Silvia dijo...

Pero qué enchufado eres: te llevas los autógrafos de la cantautora.

Un beso.

Anónimo dijo...

Tot i que ja havia vist a l'Adriana el 2004 i que des d'aleshores ha estat a la meva capçalera, un cop més em va sorprendre amb el seu crescendo (l'inici del concert va ser molt fred) i la seva sensibilitat, el sentit de l'humor, la inteligència, l'elegància i el talent. Em va reconciliar amb l'MPB que tenia una mica de banda des que vaig deixar de viatjar al Brasil (hi vaig tenir molta relació durant els 90) hi ara torno a treure la pols de tots aquells CDs i vinils. Vaig retrobar la bellesa de portuguès i dels seus poetes en boca d'una cantant brasilera (què ténen en comú les cantants brasileres??? Marisa, Gal, Joyce,...). Va portar serenitat i bon rotllo en un moment convuls de la meva vida i sobretot em va fer fruir com feia temps que no feia. La vaig sentir molt propera (l'Auditori hi va ajudar)i vaig sentir un gran desig de comunicar-m'hi, som companys de generació. Quina sort vas tenir!!!

Dani BLANES

Anónimo dijo...

...per cert, quia és la cançó de la Mª del Mar Bonet?

Dani - BLANES
surralles@hotmail.com

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,

Anónimo dijo...

molt intiresno, gracies