1.29.2007


JORDI HEREU, alcalde de Barcelona

Amb l'aprovació dissabte al consell nacional del PSC de la candidatura de Jordi Hereu a l'alcaldia de Barcelona s'enceta de fet el compte enrera per les municipals del 27 de maig.

Excel.lent alcalde i candidat Jordi Hereu, amb qui tenim garantit per molts anys el lideratge i bon govern al cap i casal, i no dubto que un gran actiu pel PSC de present i de futur.

El vaig conèixer personalment no fa massa dies i em va impressionar molt favorablement. Li conexia la seva excel.lent formació, l'experiència municipal i les capacitats per afrontar el repte de l'alcaldia, però no la seva proximitat, la sensibilitat que demostra, la seva predisposició a la conversa, i sobretot com ell és mostra: tal com és, planer i gens ampul.lós, algú amb qui no et faria res travari una forta amistat. Desprén honestedat i lleialtat, dos virtuts imprescindibles per algú que és dediqui a la política.

Vaig refermar l'impressió que en vaig treure de la coneixença personal pocs dies després en una entrevista a BTV que li va fer Monegal. La manera d'expressar-se, fins i tot la postura en que seia a la cadira del plató, com duia posada l'americana o com gesticulava, potser haurien posat nerviós a més d'un assessor d'imatge però la proximitat i calidesa que deixava veure des de la pantalla de TV, sens dubte despertava confiança i adhesions. Per totes aquestes impressions i per les capacitats indubtables estic segur que tindrà un gran resultat en les properes eleccions del mes de maig, però el que és més important Barcelona ha guanyat un alcalde pel futur benestar de les barcelonines i barcelonins.

Sort i bona feina Jordi!

CONFIDENCIAL: Dissabte vaig tenir un inici de conversa amb la meva germana Laura que ens deviem. En els darrers anys ens hem distanciat molt per diferents motius, i potser hem començat a recuperar la nostre vella i personal connexió.
Si en els darrers blocs insisteixo en el diàleg com a base principal per la resolució de conflictes polítics, ja tardava en fer-ho en alguns de personals. Cóm me'n alegro de rectificar. Petons Laura!

No hay comentarios: