6.26.2007


AMUNT GIRONA!!!!!!!
Nova alegria esportiva a la ciutat amb el merescut ascens del GIRONA F.C a la segona divisió b, i noves oportunitats i esperances de que el club històric de la ciutat pugui algún dia representar-nos en les divisions professionals del futbol espanyol.
CONFIDENCIAL: No era a Alcalà - vaig seguir el partit a través del Papi i d'en Munsó -, i malgrat les dificultats dels primers minuts del partit vaig pronosticar que l'ascens no és podia escapar. Vaig enviar-li sms al Papi Guardiola dient-li que no patís que assoliriem l'ascens en els darrers minuts i vaig pronosticar a Jordi Roche per telèfon a la mitja part que Xumetra faria el gol decisiu. Després d'això que s'aparti Pitoniso Pito!
Confirmat l'ascens vaig poder parlar amb el president Josep Gusó que estava emocionat però molt tranquil i segur del futur del club.
Gràcies novament amic Eduard per recordar-me en el teu comentari el just post pel nostre GIRONA F.C.

No hay comentarios: